معاونت دانشجویی- مطالب صفحه اصلی قبلی
مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه کشوری سال 1397 مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه کشوری سال 1397

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1397/12/7 | 
بخش نخست مراسم تجلیل از برگزیدگان بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه کشوری با حضور مسئولان وزرات علوم، تحقیقات و فناوری و وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر به‌نژاد معاون دانشگاه و رئیس سازمان خدمات دانشجویی دانشگاه تهران، دانشجویان نمونه و خانواده‌های آنها در دانشگاه تهران برگزار شد.
مراسم اصلی تجلیل از ۴۰ دانشجوی نمونه کشوری که تعداد ۲۷ نفر آنها به‌عنوان برگزیده از دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم و ۱۳ نفر نیز از دانشگاه‌های وزارت بهداشت می‌باشند، با حضور معاون اول رئیس جمهور در تالار شهید بهشتی دفتر نهاد ریاست جمهوری در تاریخ 6 اسفند 97
برگزار شد که از دانشگاه خوارزمی جناب آقای محمدرضا فضلی دانشجوی مقطع دکتری مهندسی صنایع به عنوان دانشجوی برتر معرفی شد.
نشانی مطلب در وبگاه معاونت دانشجویی:
http://khu.ac.ir/find-33.8236.54619.fa.html
برگشت به اصل مطلب